Fredagsbio!

Hellu!
Vilken dag alltså! Bara massa skit. Vi har fått damp pga resan, praktiken och hela skolan.
Vi kommer missa så sjukt mycket nu när vi ska ut på praktik, och dessutom ska jag inte göra något vettigt där, bara packa upp varor och skit. Då är jag liksom hellre i skolan...

Jaja, hinner inte skriva så mycket.
Ska snart dra till stan, ska på bio med Helena, Sarah & Johanna.
Vi ska se Avatar! :D hoppas nu att den är lika bra som folk säger.
Efter bion ska vi antigen på hemmafest, hem till mig eller till en bar någonstan :)

Lägger in en gammal outfit, ska ändå har samma på mig idag.


Nu dör min dator.
PÖSS!

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback