onsdag.

Home sweet home!
Skönt att vara hemma, började skolan klockan åtta, så jag är trööött!
Men det är ju inget ovanligt =)
Skolan var rätt chill. Betygsamtal i projektarbetet och UF, det är nästan samma sak men vi får ändå olika betyg. Förutom jag som fick VG på båda, hehe.
Sen hade vi ett nytt ämne som heter försäljning och service, där gick vi bara igenom kursen och lite sånt.
Slutade lite innan tolv och då gick vi och åt.

Jag sitter och kollar på tv nu, men måste sätta igång och plugga teori, det är nära nu!! 
Ikväll ska jag göra teori prov och sen ska jag köra lite. Bara några lektioner kvar, längtar som fan tills det är klart. Är lite trött på det faktiskt. 

Ska även försöka hinna träna, men det får bli att träna hemma då. 
Finns ju övningar som man kan göra. 
TTYL. 

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback