Våren har kommit till nelly.com

Även fall våren inte har kommit till Sverige så kan man ändå drömma sig bort genom att kolla på nya kläder till våren. Var inne på nelly.com nyss och hitta tre favoriter.
Vad tycks?


Jag har ett löfte till mig själv att jag inte ska köpa "onödiga" kläder. Ska spara pengar och dessutom ska jag gå ner i vikt. Ska endast köpa "nödvändiga" kläder som underkläder, strumpor, baslinnen och sånt.
Men man kan ju ändå kolla på kläder och dessa tre hade jag nog klickat hem direkt om jag hade kunnat :)

Nu är jag jättetrött och börjar få ont i huvudet så ska gå och göra mig iordning och sen som vanligt somna till tvn.
Imorgon är det andra veckan på praktiken så jag börjar 8.00 och slutar 17.00 vilket betyder seg och tråkig uppdatering.
Godnatt!

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback