vitlök!

Jag har precis ätit en av världens godaste mat. Bakad potatis, lövbiff och hemmagjord vitlöksås!
Så satans gott, ch stinker vitlök gör jag.
Det kanske blir fest idag, beror nog på hur vädret blir. 
Men ska i alla fall snart ta ett bad så får vi se efter det. 

Var föresten på ticket innan idag och boka om vår resa så vi kan få mer tid att hitta någon som kan följa med oss. Så nu ska vi betala 9e feb så måste hitta någon tills dess.  
Hoppas verkligen att vi hittar någon för jag vill jättegärna åka! Hade blivit sjukt kul :) 

Om det blir utgång så skriver jag och lägger upp outfit sen, annars skriver jag om nåt annat kul! 
TTYL.

 

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback