WOHO!

Läste på my dear friend Vickys blogg att Vuke (hennes pojkvän) ska operera främre korsbandet.
Har absolut ingen aning om hur det går till eller nåt annat. Men tänkte önska honom lycka till iaf! =)
Har tyvärr ingen bild på honom, hehe.


Kollar på Paradise Hotel och faaaaaaaan vad skönt att Rami åkte ut! Gillade inte honom alls.
Någon som håller med, någon som inte håller med?
Nu måste jag sova, har heldag imorgon i skolan, 8.00 till 17.00 döda mig nu ja, tack!
Nej men det ska nog gå bra, har först film och betygsamtal och sen idrott så hyfsat chilledill.

Eftersom det är heldag och jag ska träna halv sju och kommer hem lite innan sex, så vet jag inte om jag hinner uppdatera innan träningen. Men ska försöka, ska ta en massa bilder imorgon som jag vill visa =)
PUSSEN & godnatt!

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback