xoxo

Tjenahej. Jag har precis kommit hem efter en lång bussresa.
Var en rätt onödig dag i skolan, först när vi hade religion så skulle vi läsa olika artiklar om att visa kyrkor inte vill viga homoseuella. Sen skulle vi svara på frågor om det. Det var faktiskt lite intressant!
Efter det spela vi spel som jag skrev innan. Sen fick vi rast, och då spela jag snake på datorn xD

Sedan hade vi engelska, men jag och Liya hade inga böcker med oss så vi kunde inte plugga till provet som vi ska ha på tisdag.
På litteraturen kolla vi på scrubs sen var vi tvugna att gå för att hinna äta lunch innan idrotten.
Och på idrotten så dansa vi. Igår var vi 7 st idag var vi 5 st. Underbart! haha.

Nu ska jag bara ta det lugnt. Äta middag snart hoppas jag och sen ska jag nog till Patricia & Robin, får se om jag pallar.
Vad ska ni göra denna fredagkväll?

Permalink Allmänt Share You Opinion (1) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: Jeanette

Vad trist när man inte gör något vettigt! Jag ska se på Lets Dance.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha ett riktigt god fortsättning på det nya året!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback