18mars.

Hejsan. Fortfarande inget internet.. Har inte haft tid att ringa dem i heller.
Det är så mycket som händer just nu så jag blir tokig!
Känns som att jag stressar heeeela tiden.

Idag var jag först i skolan från 9.00 till 12.00
Skulle egentligen börja 9.20 och sluta 11.10 men vi var tvungna att fixa grejor med UF.
Stack till timeout och åt lunch och sen var jag på coop 14.00 till 16.00 för att jobba.
Bussjäveln hem gick inte ända hem så var tvungen att gå sista biten med fina skoskav på lilltårna..

Så resten av dagen ska jag försöka ta det lugnt. Bara vara hemma och kolla på tv/film.
Men känner jag mig sjäv så kommer det inte bli så.
För jag har fortfarande saker som måste göras.

Puss.

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback