lalala

Hej på er!
Jag kom hem för en stund sen, har nyss ätit lunch.

Var på körskolan till 1 och sen åkte jag till mobilia för att lämna busskortet till Liya.
Jag ringde till mamma och fråga om hon ville äta lunch med mig, men hon hade inte tid.
Så jag gick och kollade runt, lite kläder och så.
Gick in på glitter, och det skulle jag inte ha gjort, haha. De har fått in nya ringar och jag ville köpa alla!
Men det kan jag ju inte göra, måste tänka på ekonomin, men två fick i alla fall följa med hem :)


Lunch! scones från Espresso House.


ringar från glitter! :) dålig bild, men ni får nöja er med det ;)

Nu kom jag på att jag måste ringa några viktiga samtal, gud vad vuxet, haha.

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback