10 november.

Hej. Igår sov Johanna hos mig så jag hade inte tid att blogga, eller jag hade väl tid med kände inte för det!
I morse var jag för länge så hann inte innan jag stack till jobb. haha.

Tror de flesta som läser/känner mig vet jag att jag älskar skor!
Jag ska städa bland mina skor och se vad som inte passar för dem kan jag ju antingen slänga eller om de är fina så spara jag dem!
För det kommer ju nya skor hela tiden och snart får de inte plats.

Tänkte visa er mina gråa med kilklack och stövlarna jag fick igår.



otroligt bekväma att dansa i! HM



också väldigt bekväma, de är rätt så mjuka eller hur man ska säga. Inget hårt som sitter åt lite ovanför hälarna som det kan göra på vissa skor!
dinsko.

Jag ska även räkna mina skor. ALLA även dem som inte passar! Ni får gissa hur många jag har.
Den som gissar rätt får.. hm, det första jag tänkte på var en länkning men hur jävla värt är det haha.
Ska komma på ett bra pris! ;D

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback