11 november.

Hej,
Jag fick jobba över idag, ända till fem. Men det var faktiskt inte så jobbigt, Jag brukar alltid vara jättetrött mot slutet när jag har jobbat länge men inte idag, väldigt skönt!

Jag tror att jag har en sjukdom... Jag har sett ett par skor inne på dinsko, såg dem först förra veckan men jag har lyckats hålla mig borta från dem och inte köpa dem. MEN idag gick jag in där och provade båda. OMG im in loveeeeeeeee! haha.. jag la undan dem tills imorgon så har tid att fundera på det. Min lönespec. kanske kan hjälpa mig, hehe :)

Nu ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, ska snart äta middag.
PUSS.

Permalink Allmänt Share You Opinion (1) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: Johanna'

DU SKA INTE KÖPA FLER SKOR! kan du inte festa med mig för du ska spara pengar så ska du för fan inte köpa skor? :O väldigt besviken jag blev :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback