13 oktober.

Heejsan!
Igår efter jobb sttack jag till stan och skulle se om jag kunde hitta skorna från HM.
De var såklart slut så ska nog beställa hem dem och hoppas att de passar.
Kom hem lite efter sju och då åt vi, sen kolla vi på fotboll i typ en kvart sen sket alla i det, haha.
Sverige mötte kanske det andra bästa laget i världen, men Sverige spelade urdåligt!
De är mycket bättre än så och de gav bara bort målen!
Jag somna i alla fall tidigt igår, innan elva?! Var riktigt skönt faktiskt.

Idag ska jag göra lite ärenden.
 - fixa mina naglar 9.45
 - beställa nya linser
 - åka till stan och hämta en sak som jag la undan igår. För första gången är det inte till mig, hehe. 
 
Nu ska jag göra mig iordning.
Hörs senare! PUSS.

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback