4 oktober.

Tjabba tjena hallå! :)

Igår orkade jag inte blogga. Vid halv tolv stack vi på kalas (de hade det så tidigt för vi skulle på fotboll xD) och efter det åkte vi tillbaka till Malmö för att hämta folk som skulle med till trelleborg.

Sen var vi i Trelleborg och kollade på fotboll, och MFF vann ofc ;D
Matchen var slut vid åtta så då¨åkte vi hem. Väl hemma så orkade jag inte göra alls mycket, gick och la mig direkt efter vi hade ätit.

Idag är jag ledig, det är jag även tisdag och onsdag också om de inte ringer in mig.
Så idag har jag lovat pappa att städa lite här hemma. Ska även städa och dammsuga mitt rum för det behövs faktiskt.


Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback