rubrik:

Nu är jag hemma igen!
Fan vad skönt det är att få saker gjort. Nu har jag ingenting att göra, funderar på att gå och sola.. det var längesen. Fast de säger att man inte får göra det när det är sol ute, men hur mycket tar solen (som är ute) på en skala? haha.

Älskar mina nya naglar btw! Fattar inte varför jag sluta med det.
Har nog inte berättat att jag tappa min älskade ormring i lördags. Hemskt!
Och eftersom min mamma är så världsbäst så köpte hon en ny!! Utan att jag hade frågat, tänkte köpa själv.
Och inte nog med det så köpte hon en till ring, den långa svarta som jag har velat ha!! Sick :D

Så, snäll dotter som jag är så har jag nu köpt en sak till henne som jag vet att hon vill ha :)


Naglar och ringar!

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback