rubriker är fan svårt..

Min chef ringde innan idag när jag var på mobilia och frågade om jag kunde börja klockan 12 istället för 4 som jag egentligen skulle.
Så jag sa självklart ja eftersom det jag alltid gör det och jag vill tjäna pengar.
Så det betyder att han förstörde mina planer för dagen. Eller rättare sagt min plan. Träna!

Så nu kommer jag inte kunna träna på några dagar.. lite ångest eftersom jag köpte godis som jag har ätit nu under kvällen, haha..

Men nu ska jag inte klaga mer, för man dör väl inte av att jobba lite mer och tjäna pengar, eller av lite fett!
Ska snart gå och lägga mig i alla fall. Hörs imorgon innan jag drar till jubbet!

PUSS PÅ GUMPEN!

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback