Bestämt mig!

Jag var inne på arbetsförmedlingen och kollade runt lite på olika jobb.
Och då insåg jag att nej, jag vill starta ett eget företag. Har ingen lust att söka en massa jobb och bara få negativa svar. Och du måste ha tusen års erfarenheter om du ska söka så det är inte så jävla lätt.

Jag insåg iofs för längesen att jag vill starta företag men nu ska jag verkligen göra det!
Har även kommit på en idé så hade gärna velat bolla ideér med någon. Idén är bra tycker jag och kan säkert fungera men det finns vissa saker jag är osäker på.
Och sen behöver jag antagligen minst en medarbetare så det måste man hitta och jag vill ju helst ha någon jag litar på, och jag är inte helt säker på om mina vänner vill samma som jag, eller ens är intresserade av det. Och de har dessutom egna jobb så ja.

Ska tänka på allt detta nu. Vi får helt enkelt se vad som händer!

Sticker till mamma nu för att städa upp efter i lördags.

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback