glader!

Jag glömde berätta två saker som hände igår.

1. Jag och tjejerna bokade skidresan!! Den 28e januari åker vi! iiih, så kul!

2. Jag, eller nej Isabel, hittade min tattuering!! Hon hittade den helt perfekta, jag blev kär direkt. Precis vad jag vill ha! Nu ska jag försöka skriva ut den (försökte igår men det gick inte, pappas skrivare suger) och sen ska jag gå till en tattuerare och fixa! Ingen idé och vänta nu juu! :D


Satt precis och kollade på One Tree hill, böla som en jävla gris.. haha.
Och nu ska jag sova!
Skriver innan jag sticker till jobb imorgon för annars blir det inte uppdatering förens sent på kvällen.
Godnatt!

Permalink Allmänt Share You Opinion (1) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: Bella

Så stolt jag är över det! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback