träna.

Jag råkade somna en stund, typ 40 minuter, rätt lagom. Måste ju kunna sova ikväll.
Men jag vakna upp med huvudvärk så ska snart ta en alvedon och sen ta ett bad.

Kollar på biggest loser och man blir helt inspirerad! Och det konstig är att jag sitter och tänker att "nu ska jag ta tag i detta och träna och bli sundare och få bort lite fett. " på samma gång som jag äter choklad, haha.
Men det är inte ens lönt att jag ska intala mig själv att jag ska vara nyttig och skippa allt gott för det kommer inte fungera. Så jag får bara minska på det och börja träna regelbundet igen.

Det ska nog gå, älska ju att träna!

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback