Väldigt onödigt..

Vad gör vårdcentralen för nytta egentligen?
Antingen säger dem det man redan vet, ger en typ hostmedicin som redan räknat ut att man ska få eller så skicka de dig till sjukhuset. Eller så säger dem att nej du mår bra, du ska bara vänta ut detta, ungefär. Det sa dem till mig idag och det var ju riktgit onödigt! Kunde lika bra ha sovit..

Känner mig faktiskt mycket piggare idag, kan kanske bero på att jag faktiskt har varit ute och inte sovit hela dagen :)



Nu ska jag hitta på nåt, vet inte riktigt vad..

Permalink Allmänt Share You Opinion (1) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Söt du är :)



SV;Ja, visst är den fin? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback