I am back!

Godmorgon! Nu är jag tillbaka igen, började faktiskt sakna att blogga. Saknat att kunna skriva av mig och sånt.
Men nu ska det bli som innan :)

Vad har nu hänt under dessa dagarna?
Det har faktiskt inte hänt så värst mycket. Det har varit skolan och övningskörning för det mesta.
I torsdag gjorde jag halkan. Jag var jääättenervös innan men sen var det ju inte så svårt eller farligt när jag kom dit. Men det var inte kul i heller, jag ville mest få det gjort bara hehe.

Igår var jag i skolan hela dagen och efteråt följde Liya med mig hem.
Vi kollade på idol, (EEEEEEEEERRRIK ÄÄÄR BÄÄÄÄST:D) och åt en massa gott.
Vad tycker ni om att erik vann? och vad tycker ni om vinnarlåten?
Själv tycker jag at vinnarlåter är sjukt bra. Det fastna i mitt huvud direkt! :)



Idag har jag blivit ännu mer sjuk så ska bara mysa här hemma.
Tänkte hyra nån film sen för dem filmerna jag har, har man sett helt många gånger. Det är lite tråkigt. 
Har ni nåt bra filmtips?

Permalink Allmänt Share You Opinion (1) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: Malin

Om du inte har sett: "The Notebook" och "A walk to remember" så gör det :) ! De är såååå bra :)



Fin blogg btw !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback