morrnmorrn

Godmorgon! Jag har precis vaknat,
fast ligger fortfarande kvar i sängen, sjukt skönt :)
Men får nog snart gå upp och äta lite frukost.
Ska inte vara lika seg som igår utan idag ska jag få lite saker gjort.

Har bestämt mig för att skriva små korta inlägg från nu, för igår
gick jag in på lite bloggar och dem som hade jättelånga inlägg, palla man inte läsa.
Fast det är en annan sak om man känner personen, för då pallar man läsa.
Men igår märkte jag hur många det är som läser min blogg som jag inte känner.
Och att det kan ju komma nya hela tiden, när som helst.
Så nu ska jag sluta skriva, haha.

Här får ni en halv kass bild på Erik som jag tog när jag kolla på idol. :)


Skriver senare. PUSSEN.

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback