24 november.

Godmorgon!
Usch, bara jag som inte gillar snön? Verkar som att alla gilla den..

Jag har varit uppe en stund, har fixat och donat i mitt rum så nu ser det bra ut. Det luktar gott också :)
Har precis ätit frukost så nu ska jag in i duschen och göra mig klar.

Sen ska jag köra till jobb!! Tror inte jag kommer överleva.. haha men lite nervös är jag, var ju längesen jag körde i snö!

Dessa tre låtar är mina favoriter just nu! Lyssna och njut!

September - Mikrofonkåt


Jeremih ft 50 cent - Down on me


Kanye West - Runaway


Den sista är där dåligt ljud men hinner inte fixa det.
PUSS.

Permalink Allmänt Share You Opinion (4) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: JAG-VICTORIA!

TRÅKIG BLOGG...BBUUUUUUU!!! Noo uppdatering!?!

Postat av: HANNA

Gillar designegn :D

Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback