fffffaaan.

Heejsan.
Har inte kunnat blogga förens nu. Håller på att städa, golven torkar så jag har lite tid nu.
Igår skrev jag inget, jag var jättestressad för jag hade ju födelsedagsfest hemma hos mig.
Jag slutade skolan halv fem, var hemma halv sex..
Åt jättesnabbt, hem till mamma för att fixa bålet, städa och göra mig iordning.
De första kom vid åtta, och då var jag inte helt klar xD

Men sen gick det rätt bra, folket strömma in och jag hoppas att folk hade roligt.
Vid elva skulle vi ta bussen till hipp. Och så hoppar vi över en massa och spolar fram till när jag, Liya & Marie skulle hem.
Jag och Liya har inget busskort med pengar på, så den jävla busschaffisen lät oss inte åka, (marie har busskort) och det var sista bussen kvart i fyra!! Fan vilken damp jag fick på honom.
Så jag ocg Liya letade efter en taxi, men inga taxibilar tar mitt kontokort.. så vi kunde inte åka hem.
Till slut ringde jag min pappa och han fick hämta oss.
Asså att det ska vara så svårt att komma hem! Fan..

När vi kom hem åt vi chips och kollar på tv sen somna vi.

Vi vaknade vid tolv, vi låg i sängen till tre typ, haha. Vi kolla bland annat på tv under tiden.
Liya gick för en timme sen ungefär, och sen dess har jag städat som en dåre.

Detta blev ett väldigt lång inlägg så nu ska jag sluta skriva.
Hörs när jag kommer till min pappa vid halv nio.
PUSSEN.

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback