sockerkaka och pasta!

Godmorgon!
Shit vad trött jag är. Gick inte och la mig förens halv tre igår.
Helena, Caroline & Sarah var ju hemma hos mig. Vi spelade poker, bakade sockerkaka och lagade pasta.
Och allt detta gjorde vi efter tolv typ. Sarah gjorde sockerkakan och när hon var klar så satte hon in den i ugnen.
Och vi väntade då 40 minuter på att den skulle bli klar, meeeeeeen... Sarah hade inte satt på ugnen och det upptäckte vi efter en halvtimme xD så det var bara till att vänta 40 minuter till! haha.
Så det var därför vi blev sugna på pasta med pasta sås, så det åt vi medans vi väntade på kakan.
Vi gick från min mamma lite över ett och när jag kom till pappa så kollade jag klart på new moon.
VILKEN KVÄLL! :D

Och idag ska jag övningsköra och sen träffa Liya i stan.
Hinner inte skriva mer för ska in i duschen nu.
Lägger in bilder från igår när jag kommer hem.
PUSSEN.

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback