stan hela dagen.

Hej på er. Har varit i stan hela dagen så har inte kunnat skriva.
Jag, Marie och Liya har letat praktikplatser på triangeln, ingen lycka där. Så vi ska testa på mobilia imorgon.
Efter det så åkte vi hem till mig för vi skulle hjälpa Marie med religionen. Tror ni att det blev nåt pluggande? Så klart inte, vi spelade skitgubbe istället med min bror, haha.

Nu har vi precis lämnat dem så nu ska jag hjälpa mamma med en sak och sen blir det CL, man utd mot nåt lag.

Skriver senare, PUSSEN.
bilden har absolut inget med texten att göra.

Permalink Allmänt Share You Opinion (2) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv; Kul att du ville vara med :D

Jag meddelar dig sen när jag har dragit vinnaren :D

Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

Vinnaren av mitt presentkortet har kommit upp på min blogg nu, gå in och se om det var du som vann :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback