dagens diss!

Nu har vi precis ätit lunch. Och nu ska jag fortsätta kolla på film på datorn, hihi.

Måste bara visa er ett par skor jag hittade på dinsko idag.
Upptäckte nyss att det inte går att print screna så jag kan inte visa er skorna, men gå in på denna länken.
http://dinsko.se/Dam/Modeller/Stovlar?art=250654&page=2&sort=i_but_dat%20DESC

Vill gärna veta vad ni tycker om skorna.
Hiss eller Diss, som man så fint säger. 

Permalink Allmänt Share You Opinion (4) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; okej, det är jobbigt att inte veta hur man kommer att reagerar på den :/

Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; hahah det gör jag också :D hur lång är du?

Postat av: julia

sv: varsågodar xD

Postat av: Sarah

Hm, dom var coola! Men inget för mig, så både hiss & diss :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback