Måndag.

Hejsan. Jag kom till praktiken för tjugo minuter sen. Försov mig rätt rejält.
När jag vaknade funderade jag på att skita i att komma men sen tänkte jag på Sabiha, att hon skulle vara där helt själv. Så då gick jag hit. Så snäll jag är :) haha.

Nu sitter vi och jobbar, för vår handledare kom precis och kolla vad vi gjorde och på onsdag ska hon kolla vad vi har gjort, så måste göra något så hon märket att vi arbetar.

Ska inte vara här så länge till faktiskt. Vi ska äta vid tolv och Sabiha ska på möte med skolan klockan två. Och eftersom jag inte tänker vara här helt själv så sticker jag också då :)  

Så vi hörs när jag kommer hem!

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback