PANIK!

Nu har vi gjort redovisningen. Det gick väl helt okej.
Innan redovisningen hade Sabiah tråkigt så hon tog lite foto.

Mitt fina skrivbord!




Vår fina utsikt. (lite ironi)


Vi fick precis våra "utvärderingar" och närvaro lapp från vår handledare.
Hon hade lagt dem i ett kuvert och klistrat, så att vi inte skulle läsa dem.
Men vi öppna dem ändå och jag fick PANIK!

Asså chefen hade skrivit "utvärderingen" och han har inte ens snackat med oss på fyra veckor!! Han har kollat på våra presentationer och så skriver han så som han gjorde. FICK PANIK!!

Så nu har jag skrivit av mig. lite skönt var det :)

Så här känner jag just nu!


Vid tolv ska företaget bjuda på lunch, jag ska äta det dyraste fan! haha.
Efter det ska jag hem och sen får vi se vad som händer.
Hörs senare.

Permalink Allmänt Share You Opinion (2) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv; Okej, vad kul! :D

Jag svarar på kommentarer :)

Postat av: Anonym

Hej! Kolla in min sida med handgjorda silver och namnsmycken. Just nu lite julklappserbjudande och frakten är fri om du handlar mer än 200kr :) Välkommen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback