Torsdag.

Godmorgon!
Jag kom precis till praktiken, och det betyder att jag försov mig.. inte förvånad precis.
Somnade med tvn på vid tolv, vaknade klockan tre av att tvn var på.
Vaknade klockan sju av att mamma väckte mig. Hon undrade om jag hade ställt min klockan.
Det hade jag gjort men den hade inte ringt för mamma vaknar alltid då. Fast det konstiga var att
jag hade telefonen i handen när jag vakna..

Jaja, nog om det. Nu ska jag hjälpa Sabiha med hennes design till bloggen och sen får vi se vad som händer.

Hörs senare, ha en trevlig dag :)

Permalink Allmänt Share You Opinion (1) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: Sabiha

Hej Caroline...

haha ja.. du hjälpte väldigt mycket för att jag skulle komma igång med min blogg.... Tack... men nu har jag lärt mig tricken...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback