Äntligen

Äntligen är jag hemma i lugnt och ro!
Såhär såg min dag ut:

Imorse städade jag mitt rum och sen åkte jag och storhandla mat med mamma.
Kom hem vid halv tre och var hemma i fem minuter sen stack jag till stan och fika med Marie, Liya & Isabel.

Varm choklad :)


Söta Marie!


Isabel & Liya.


Efter fika så följe dem med mig hem för jag skulle äta middag.
Sen tog vi bussen till södevärn, bytade till 150 till tygelsjö.

Marie i sin söta lugg :) På väg till bussen.


I tygelsjö träffa vi Tobias.
Vi åkte tillbaka till Malmö. Hängde på gustav lite. Vid tio tog Liya bussen hem men vi andra stannade kvar.

Till slut hamnade vi på donken.
Tobias & Isabel.


Vi tog bussen hem vid elva.
Nu har jag precis satt på two and a half men boxen.
Ska mysa med mina chillinötter :)  Ha en trevlig fredag.
Godnatt!

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback