Lördag

Hellu! Hur mår ni denna lördag?
Själv mår jag inte så bra, huvudvärk och mensvärk..

Jag kom hem för en stund sen. Har varit på bilskolan och lyssnat på föreläsning om alkohol och drogor i trafiken.
Det varade i tre timmar med två pauser. Jag var sjukt trött hela tiden.

Igår var det ju fest i södra sandby, var där med Marie. Det tog en jädra tid att komma dit.
Vi var där vid tio och åkte vid halv ett. Rätt tidigt men Marie skulle jobba och jag skulle ju till bilskolan.
Glömde kameran så blev tyvärr inga bilder.

Nu ska jag sätta på en film skulle jag tro. (Första filmen på en vecka, för er som klagar att jag alltid kollar på film;))
Ska plugga teori senare också.
Hörs sen :)

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback