Shopping, ja tack!

Hallojsan!
Det blev lite shopping idag. Jag kunde ju inte låta bli när det är 20% rabatt :)
Marie kunde inte i heller låta bli, hon köpte ett par skor och lackleggings.

Här är min shopping.


Converse från radical sports 699kr, 25 % rabatt för jag har personalkort 
då blev det 524kr.  Tidig födelsedagspresent från mamma :)


Lackleggings från JC. 199kr, 20% rabatt 159kr.


Everest vinterjacka från stadium. 999kr 20% rabatt 799kr.
Tidig födelsedagspresent från mormor :)

Så egentligen slössade jag bara 159kr :) skit bra!

Nu ska jag snart sova tror jag.
Ska äntligen få sova ut imorgon. Har ställt klockan hela veckan.
Ha en trevlig kväll tillsammans!
Godnatt.

Permalink Allmänt Share You Opinion (1) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: Sarah

Duktig flicka! :D haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback