skånska språket, det bästa språket ;)

Nu har jag precis kommit ur duschen, härlet! skånska för härligt för er som inte är skåningar ;)
Men min huvudvärk har inte försvunnit, inte lika nice! ska nog ta en pilla sen, haha.

Jag sitter och kollar på singing bee just nu och Tore som var med i FC Z är med, ball som fan är han :D
Snart börjar Criminal Minds!! :) Längtat hela veckan.

Nu säger jag godnatt, för är super trött som jag är varje dag känns det som.
PUSSEN.

Permalink Allmänt Share You Opinion (3) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: Vixy

Pilla..? Förstår vad du menar Carro men det låter lite snuskigt för min del! Hahaha....

Postat av: Vixy

Pilla..? Förstår vad du menar Carro men det låter lite snuskigt för min del! Hahaha....



Postat av: m.

HAHAH jag tänkte exakt på d också.. hahha PIllla

lägg in fler bilder din blogg e bara text sån bok :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback