Torsdag!

Hej. Har varit hemma en stund nu.
Varit rätt lugn dag i skolan.
Kom försent på morgonen så min lärare fick damp. men det var liksom bara fem minuter :s
I alla fall så hade vi UF efter och sen gick jag, Marie och Sabiha till ett företag där vi ska praktisera, de pratar nästan bara engelska där så det blir kul och bra erfarenheter!

Efter det gick vi och åt och snacka om vad vi ska köpa till Vicky, hon fyller år imorgon! :)
Vi bestämde oss för nåt, men säger inte vad och det ska vi köpa imorgon.
Men idag köpte vi lite blod och sånt läskigt till skolfotot imorgon. vi ska ju vara döden.

Nu ska jag ta på mig värma kläder, för här är det nästan storm, och gå och hämta vår middag som är pizza.
Hörs sen.

Permalink Allmänt Share You Opinion (1) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: Bia

kolla på dina sms, om praktiken, viktigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback