Relaxing!

Har precis kommit ur duschen.
Älskar att duscha, det är så avkopplande!  Någon som håller med mig? :)

Snart börjar Criminal Minds. Det är enligt mig den bästa kriminalserien!
Jag vet faktiskt inte varför jag fastna för den. Men det har nog med att göra hur dem får fram vem gärningsmannen, dem liksom analyserar dennes beteende, och jag tycket att det är rätt häftigt!

Nyfiken!
Vet ju inte vem/vilka det är som läser bloggen, men skulle gärna vilja veta.
Skicka en kommentar så vet jag! Förväntar mig inte att det är många, men det är ändå kul att se om det är någon man inte känner!

Nu väntar tvn.

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback