Kofta från nelly!

Det blev bara en kofta idag från nelly.
Skulle egentligen köpa ett par skitsnygga leggings men de var slut. Säkert pga att Kenza skrev på sin blogg att dem hade snygga leggings där ;)
Jaja, ska hålla koll nu varje dag när dem kommer tillbaka, ska köpa dem direkt då!

Vad tycker ni? 161 kr, billigt & bra :)


Ska försöka blogga mer denna veckan än vad jag har gjort de senaste dagarna.
Annars blir det garanterar bättre efter praktiken som är slut på torsdag :)
Nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon och ringa och sjukanamäla mig på praktiken och sen sticka iväg och övningsköra. Sen ska jag även sitta där ett bra tag och plugga teori.

Men skriver nog innan jag går imorgon.
Puss & godnatt sötnosar!

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback