23jan.

Hej.
Måste börjar med att säga att Avatar är överskattad som fan! Trodde att filmen skulle vara mycket bättre än vad den var, det fanns till och med stunder då jag blev lite uttråkad.
Jaja, filmen var bra överlag och jag rekommenderar den.
Efter filmen gick vi en runda till Barcelona. Vi stanna inte där så länge eftersom några blev trötta och jag skulle möta Isabel på centralen, och sen orka vi inte gå tillbaka.
Så jag var väl hemma vid 2.

Tillbaka till idag, har precis ätit frukost, vaknade för en timme ungefär.
Idag ska jag först städa lägenheten, eller jag ska bara dammsuga den.
Sen ska jag göra mig iordning, dusch och sånt.
Och sen ska jag träffa Isabel & Liya i stan för lite lunch.

Ska ladda upp bilder från igår som ni får se senare.
TTYL.

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback