300 inlägg!

DETTA ÄR MITT 300e INLÄGG! ;D

Kom precis ur ett lååångt bad! Och har precis kletat in mig i Dove, såå skönt!
Även skönt att träna, men ville springa men alla var upptagna..
Det är det som är jobbigt när man tränar på ett litet gym, men men.
Längtar till våren för då kan jag springa utomhus i stället.

Nu ska jag plugga lite psykologi, ser verkligen framemot det ämnet, det verkar intressant.
Boken ser rätt tråkig ut.


Men jag får lite hjälp, så det är positivt haha.

Permalink Allmänt Share You Opinion (1) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: Sara

Jag hade också den boken när jag läste psykologi, men jag tyckte den var bra och nu står den i min bokhylla. För framtida läsning ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback