31jan.

Tjena. Vaknade för en stund sen. Konstigt nog så har jag inte sovit så länge som jag trodde med tanke på att jag har gått upp tidigt hela veckan..

Idag ska jag träna med Helena, det var längesen eftersom jag inte orkar göra det när jag praktiserar så får passa på när det är helg. Efter det ska jag bara fixa lite här hemma, städa rummet och så ska jag skriva ett CV till coop för jag frågade om sommarjobb där och då sa han att jag skulle skriva lite om mig själv och erfarenheter och sånt.

Sen ska jag nog lägga ut lite skit som jag aldrig använder på blocket. Där är ju en massa skit där så det finns säkert någon som köper.
Men nu ska jag börjar skriva nytt CV eftersom jag ska skriva lite annorlunda på detta.  
TTYL.

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback