Ny design.

Som ni ser har jag en ny design! Ska bara fixa en bild på headern men det gör jag en annan dag.
Och såklart så har inte jag gjort den, haha så duktig är jag inte.
Det är http://designandmakeup.se/category/gratis-design.html som har gjort den.
Hon har några väldigt fina gratis design som hon har gjort. Så vill ni ha en ny så är det bara att kolla in dem.

Nu kollar jag på PH och ANDREAS KOM TILLBAKA! asså vafan är detta?! nåt jävla åk-ut-kom-tillbaka-program?!?!
Sånt pallar jag inte. Åker man ut så har man spelat dåligt och då förtjänar man inte att vinna eller överhuvudtaget komma tillbaka. Eller vad tycker ni? 
 
Skriver innan jag ska nanna.


Permalink Allmänt Share You Opinion (1) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: Sarah

igen? ;o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback