Nyårsafton.

Min nyårsafton såg ut såhär:
Jag gjorde mig iordning vid sex tiden.
Tjejerna kom runt åtta och vi spela ölspelet, nåt shotspel och sanning eller konsekvens, den elaka ofc ;)
Vid halv elva tog vi en (eller ja, två taxi eftersom de inte hade nån stor bil) till Lindängen.
Där var då själva festen och det var riktigt roligt. Alla dansade och de var skittrevliga.
Lite innan tolv stack vi ut på gården för att kolla på raketerna, fick en nyårskyss...
När vi gick tillbaka in så dansa vi lite till men funderade på att dra någon annastans.
Det blev slagsmål och en kille blödde ganska rejält. Då bestämde vi oss för att gå.
Helena mådde inte bra så jag och Patricia följde henne hem. Caroline och de andra stack till en annan fest.
Sedan tog jag och Patricia taxi till oxie för att träffa **** (tror att några kan gissa ut vem) där somna vi, jag vaknade vid halv sju, väckte Patricia och vi tog bussen hem.
Jag var hemma cirka 8 eftersom jag fick vänta på sjuan i tjugo minuter!

Såja, och nu kommer lite av kvällen i bilder!
Förfest!





PARTY!









Mycket händelserik och trevlig kväll!
Nu ska jag packa lite, ska till min pappa idag.
Hörs senare. PUSSEN.

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback