shopping!

Nu är jag hemma. Har varit iväg sen tolv och nu är jag trött, hehe.
Först åkte jag till Liya, där hämtade hennes kompis oss och vi åkte till Lomma för Liya skulle hämta en sak.
Sen körde han oss till triangeln och där gick vi runt en stund. Sen träffa vi Marie och vi tog en fika på barista.
Efter det så åkte vi till mobilia för lite shopping, jag handla ett par trosor, en tröja, ett armband och hårtofsar.

Tog bussen hem lite över sex och nu sitter jag här, kollar på Harry Potter och väntar på att maten ska bli klar.
Glömde tyvärr kameran så det blir inga bilder, men kan lägga upp bilder på shoppingen sen.
PUSSEN.

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback