vad ska jag göra idag?

oj, jag var helt säker på att jag hade skrivit när jag kom hem, haha.
Jaja, vi fick sluta tidigare eftersom vi inte hade något att göra. Jag fick mitt betyg som blev VG!
Nu har jag precis ätit och kollar på greys säsong 1 som går på 5an nu. Rätt kul att se.

Har inget att göra nu, kanske drar ner till gymmet.. eller så gör jag en läxa som ska vara klar om hundra år så är det ur vägen. Eller, vilket det troligen blir, så sitter jag kvar i soffan, framför datorn och tv, haha.



Jag satt och gjorde denna fina bilden, men det ska vara text över den och det är det, men inte när man lägger upp den. Är det någon som brukar använda Picasa som vet varför texten inte hänger med?

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback