1 mars.

Godmorgon. Sitter och äter frukost just nu.
Skulle egentligen vara på Liyas praktikplats nu och lämna hennes busskort men jag har inte sovit i natt så tog en längre sovmorgon idag.
Jag ska snart börja göra mig iordning. Ska köra kvart över 10 och sen ska jag sitta och plugga efteråt så vet inte när jag är hemma.

OCH DET SNÖAR! FÅR PANIK PÅ DETTA!!
Dem sa nyss på vädret att det ska snöa i hela sverige idag och det ska bli minusgrader i södra sverige!!
Aaaah vi som precis fått plusgrader och slask!! Just nu har jag hellre slask och plus än minus och mer snö!!

Men ni får försöka ha en trevlig måndag ändå för nu måste jag göra mig iordning!
Puss.

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback