31 mars.

Halloj. Detta blir nog ett långt inlägg så orkar ni inte läsa så stick! :D

Idag vad jag först på vägverket och gjorde teori prov.
KÖÖÖRKORTET ÄR MITT!! FY FAN VAD GLAD JAG ÄR!! :D:D
Ni kan inte fatta vad jag känner.. Har nog inte fattat det än, hihi.

Åkte till mobilia efter det och bytte min kavaj.
Det var tråkigt och gå där själv så jag åkte hem, Liya ringde och tyckte att vi skulle åka ut oh cruza som hon säger.
Så jag låna mammas bil. Vi körde runt lite till tre ungefär för då åkte vi till frisörer och jag fixade mitt hår.
När det vad klart vid fem åkte vid och hämta Marie sen har vi bara åkt runt överallt, med snabb ingång på mobilia och donken!

Mycket trevlig kväll! :D

Kom hem för en stund sen och nu är svin trött så ska ta och sova nu.
Mitt internet fungerar inte, mamma ringde en snubbe idag och han hackade sig in på min dator och tog bort virus och fixade internet. Nu när jag kom hem och startade om datorn så var viruset borta men har fortfarande inget internet.. Piss!
Får ringa honom imorgon antagligen.

Nu jag sluta skriva, kan inte vara många som fortfarande läser xD
Hörs imorgon gullungar.
Puss & godnatt!

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback