HardWork.

Ikväll har jag kollat på glamourama. Jag missade det förra veckan för jag hade inte tid, eller ja jag hade egentligen inte tid idag i heller men jag får stressat ihjäl mig nu istället då.
En arbete ska vara inne ikväll 23.59 och ett annat ska redovisas imorgon så måste vara klar idag.
Måste även hinna med teorin..

Det är riktigt mycket som ska göras nu. Men det är bara att bita ihop, det är snart slut!
Och dessutom är det lov nästa veckan och det ska bli riktigt skönt!
Fast jag kanske får jobba, som jag både vill göra och inte.
Vill kunna sova ut och ta det lugnt, men måste ändå ha pengarna.

Nu ska Marie logga in på msn så ska vi göra klart arbetet som ska redovisas imorgon.

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback