2 maj.

Som ni har märkt så har jag inte bloggat på ett tag.
Jag har helt enkelt ingen lust och jag vet inte riktigt varför.
Känner att jag inte ska blogga bara för att jag ska, utan för att jag vill.
Så får hoppas att viljan kommer tillbaka.

Kan berätta lite om valborg. Först var vi hemma hos mig, jag, Liya, Marie & Vicky.
UPDATE: Isabel var också med, hur kunde jag glömma dig?! :o fööörlåt!
Vi lagade middag och åt den såklart. Vid halv tio kom Vuke och sen kom Elin och Charlott..
Det blev lite strul och sånt skit som det alltid blir men tills slut kom vi iväg till slagt.
Vi betalade 150 kr för en och en halvtimme och utan at få en fribiljett till nästa dag.. liiiide ångest faktiskt!

Jaja, igår var jag med Liya. Först var vi i stan och träffade Marie en stund och sen körde vi henne till en tjejmiddag som hon skulle på. Jag och Liya stack hem till mig och hade filmkväll. 

Idag har jag bara kollat på tv, mest på fotboll. 
Nu kollar jag på ballar av stål. När det är paus så ska jag snabbt hem till mammasen och hämta en sak som jag behöver. 
Lägger in favorit låten just nu lite senare :) (fan vad meningen låter konstig men ja, ni fattar)
 

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback