5 november.

Halloj! Nu är jag helt klar, duschat, sminkat, allt! Och jag ska ta bussen om en timme, haha.
aja, bra att vara ute i god tid och nu hinner jag göra liet saker, ta mina saker hem till mamma för det kommer jag inte orka göra klockan tolv i natt och sen så ska jag ner och hämta mina skor som har kommit!! :D

Och anledning till att jag kommer hem tolv i natt är att efter jobb så sticker jag direkt till stan för att kolla bio, Due Date med Johanna, Carro, Helena & Sarah :)

Känns inte lönt att ta outfit bild för detta har jag haft på mig tusen gånger innan.
Istället får ni lyssna på denna superduper underbart braiga låten som nyss spelades på NRJ.

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback