I-landsproblem.

Faen vad mina läsare är dåliga på att kommentera. Bara för det ska jag inte säga hur många skor jag har!
Gick till pappsen vid 9 för att kolla derbyt, Man City - Man United. Tyckte det var en sjukt tråkig match, kollade knappt på den.

Istället klagade jag över namnsdagarna. Det finns såna konstga namn som åslög typ, och nu hittar jag inte på, det var nåt sånt, kanske Ö först men det spelar ingen roll, det jag vill komma fram till är att CAROLINE inte finns!! Hallå, det finns Karolina men inte ens Caroline med K finns..
Jag vill veta vem det är som bestämmer vilka namn som ska finnas och så ska jag ringa och ta mig ett snack med dem! haha.

Nu tillbaka till mina skor. Såhär ser det ut just nu, dem får inte plats!! Måste fixa och dona lita mer.


Nu ska jag nanna vi hörs imorgon! :)

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback