arbetsnarkoman?

Kom nyss hem från gymmet! Var där med Helena, vem annars liksom? ;)
Fan vad skönt det var att träna! Under tiden man tränar är det kanske inte så skönt eftersom det är jobbigt och man blir trött men efteråt är det riktgit härligt, love the feeling!

Nu ska jag stretcha, för känner att jag inte kommer kunna jobba ELVA timmar imorgon annars. Ja ni läste rätt, 11!! men vad gör man inte för pengarna, kalla mig arbetsnarkoman!
På tal om jobb och pengar så fick jag lönelappen idag, ska bli skönt att få in lite pengar på kontot, på fredag.

Nej nu måste jag duscha. Måste vara klar till nio ju, Greys Anatomy :)

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback