11september.

Heeeej! :)
Igår hade jag inget att skriva så därför jag inte skrev nåt, logiskt va? ^^
Det blev utgång igår i alla fall, hipp! Helt okej, men tycker där börjar bli tråkigt.
Jag och Johanna stack hem vid halv tre, hade inga busspengar så fick ringa min stackars mamma så hon fick hämta oss.
Vi tog några bilder men nu är sladden hos pappa, åååh blir galen av att bo såhär..

Idag har det varit en fotbollsdag! Först spela Everton - Man Utd och sen efter var det Åtvidaberg - Malmö FF.
Båda sluta 3-3.
Jag ska hoppa in i duschen nu sen går jag mot Carro för att ha myskväll där, Helena joinar också!

Ha en trevlig lördag, PUSS.

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback